O projekcie / O projektu



Projekt realizowany jest w partnerstwie z Krajem Ołomunieckim, Jeseníky – Sdružení cestovního ruchu oraz Střední Morava – Sdružení cestovního ruchu.

Celem projektu jest promocja walorów dziedzictwa historycznego, przyrodniczego i kulturowego województwa opolskiego i kraju ołomunieckiego poprzez wykorzystanie nowoczesnych działań promocyjnych i marketingowych. Cel zostanie osiągnięty poprzez:

  • wykorzystanie technologii mobilnych
  • wspólne kampanie promujące aplikacje mobilną
  • wspólne imprezy tematyczne wspierające ruch turystyczny podczas których będzie promowana aplikacja.

Termin realizacji projektu: styczeń 2021  –   31 lipiec 2023 r.

Główne działania projektu:

po stronie województwa opolskiego:

  • stworzenie aplikacji mobilnej do promocji atrakcji na obszarze województwa opolskiego i kraju ołomunieckiego
  • promocja aplikacji podczas targów turystycznych na obszarze pogranicza polsko-czeskiego oraz poza nim
  • kampania promocyjna działań projektu w mediach: radio, prasa, telewizja, Internet

po stronie partnerów z kraju ołomunieckiego:

  • promocja aplikacji poprzez organizację Roadshow oraz udział w targach w Czechach i Polsce
  • kampania promocyjna działań projektu w mediach: radio, prasa, telewizja, Internet

Grupa docelowa projektu:

  • turyści/potencjalni odwiedzający region z obszaru/spoza obszaru wsparcia Programu
  • mieszkańcy wspólnego regionu

Projekt je realizován ve spolupráci s Olomouckým krajem, Jeseníky – Sdružení cestovního ruchu a Střední Morava – Sdružení cestovního ruchu.

Cílem projektu je propagace historického, přírodního a kulturního dědictví Opolského vojvodství a Olomouckého kraje prostřednictvím využití moderních propagačních a marketingových aktivit. Tento cíl bude dosažen prostřednictvím:

  • využití mobilních technologií
  • společných kampaní propagujících mobilní aplikaci
  • společných tematických akcí podporujících turistický ruch, během nichž bude propagována aplikace.

Termín realizace projektu: leden 2021 – 31. červenec 2023.

Hlavní aktivity projektu:

na straně Opolského vojvodství:

  • vytvoření mobilní aplikace k propagaci atrakcí na území Opolského vojvodství a Olomouckého kraje
  • propagace aplikace během turistických veletrhů na území česko-polského pohraničí i mimo něj
  • propagační kampaň aktivit projektu v médiích: rádio, tisk, televize, internet

na straně partnerů z Olomouckého kraje:

  • propagace aplikace prostřednictvím organizace Roadshow a účasti na veletrzích v České republice a Polsku
  • propagační kampaň aktivit projektu v médiích: rádio, tisk, televize, internet

Cílová skupina projektu:

  • turisté/potenciální návštěvníci regionu z oblasti/mimo oblast podpory Programu
  • obyvatelé společného regionu